Expresso Fashion voorziet ADO Den Haag Vrouwen van prachtige presentatiekleding  

Met ingang van de tweede helft van het seizoen zullen de speelsters van ADO Den Haag Vrouwen in presentatiepakken rondlopen van Expresso Fashion. Hiermee gaat een langgekoesterde wens om de vrouwen ook rondom wedstrijden professioneel aan te kleden in vervulling.

De samenwerking tussen Expresso Fashion en ADO Den Haag Vrouwen is afgesloten voor een periode van tweeënhalf seizoen en zal geleidelijk worden uitgebreid. Zo is er afgesproken volgend seizoen ook de staf rondom ADO Den Haag Vrouwen te kleden en zal er periodiek worden bekeken of er elementen van het presentatiepak kunnen worden vervangen.

Expresso Fashion is onderdeel van FNG een sterk groeiende internationale fashion groep met merken als Baker Bridge, Brantano, CKS, Claudia Sträter, Expresso Fashion, Fred & Ginger, Miss Etam, Promiss en Steps.

Expresso is een damesmodemerk dat alle collecties in eigen huis ontwerpt, waardoor een duidelijk onderscheidend handschrift zichtbaar is. Elegante en draagbare mode voor een volwassen vrouw is het uitgangspunt. Het merk streeft naar het steeds verder verduurzamen van de productieketen, onder andere in samenwerking met Fair Wear Foundation.  De Expresso collecties zijn verkrijgbaar in 30 Expresso Stores, 700 verkooppunten, 21 shop-in-shops en 3 Expresso webshops in Nederland, België en Duitsland. Met de OranjeLeeuwinnen had het bedrijf al ervaring opgedaan in het aankleden van voetbalteams.

Toen Expresso het verzoek kreeg om ADO Den Haag Vrouwen “aan te kleden” reageerde het direct enthousiast en na een paar bijeenkomsten werd er een stijlvolle en sportieve outfit gekozen. Het team heeft vervolgens een passessie gehad in de Expresso store in Zoetermeer en afgelopen vrijdag is officieel het contract gesloten dat Expresso Fashion de komende jaren aan ADO Den Haag Vrouwen verbindt. Expresso ziet in het vrouwenteam logischerwijs een mooi uithangbord en wil ook de fans en de achterban benaderen om kennis te maken met de Expresso collectie.

Esther van Eijk, formulemanager bij Expresso Fashion, is zeer te spreken over de nieuwe samenwerking: “Mode maken is één ding, maar proberen een verschil te maken is een ander. Ons eerste doel is vrouwen mooi kleden, maar wel met maatschappelijk bewustzijn. We steunen graag initiatieven waarin vrouwen een bijzondere rol spelen, ambitieuze doelen van volwassen vrouwen. Wij zien de Powervrouwen van ADO Den Haag  perfect passen in dat plaatje. We zijn trots dat onze outfits met gevoel voor stijl door hen worden gedragen. ”

Commercieel manager Richard de Lange van ADO Den Haag Vrouwen is ook blij dat de vrouwen nu rond de wedstrijden gekleed zijn in moderne presentatiepakken. “Het stond hoog op mijn wensenlijst om een mooie partner te vinden voor presentatiepakken. In Expresso hebben we die gevonden. De contacten waren vanaf het begin heel prettig en ze hebben ons heel goed geholpen bij het vinden van een stijl die goed bij jonge, sportieve vrouwen past. Stijlvol, maar niet te strak, zodat het ook lekker zit en er mooi uit blijft zien tijdens bijvoorbeeld lange busreizen. We kijken er naar uit om de samenwerking met Expresso Fashion de komende jaren uit te bouwen en invulling te geven.”

Afgelopen vrijdag 9 februari, in de rust van de wedstrijd ADO Den Haag Vrouwen – Achilles’29, zetten beide partijen met veel plezier de handtekening onder het contract.

Contact: Tjitske Verra – Tjitske@so-pr.com

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.